چارچوب مفهومی مدارس شاد ریشه وسیعی در اسناد و مدارک یونسکو در ترویج صلح وآرامش از طریق آموزش و به ویژه از دو رکن از 4 رکن یادگیری دارد .یعنی یادگیری برای زندگی با یکدیگر و یادگیری و آموزش بودن که در حیطه روانشناسی مثبت است . ضمن آن که یادگیری و آموزش برای زندگی با یکدیگر اساساً شامل کیفیت های مبتنی بر روابط و از جمله همدلی ، بردباری و احترام به تفاوت های فردی ، ارتباطات  و کار تیمی است ( یونسکو 2014) .

اما رکن یادگیری برای بودن به کیفیت هایی اشاره می کند که در درون فرد ریشه دارد ، مانند خلاقیت ، تفکر انتقادی ، خودانگیزی ، پشتکار و خوش بینی ( فائور و همکاران 1972).


مدرسه شاد . دانش آموزان بانشاط ، ,یادگیری ,رکن ,شاد ,آموزش ,چارچوب ,با یکدیگر ,زندگی با ,برای زندگی ,یادگیری و ,و آموزش ,چارچوب مفهومی مدارسمنبع

عوامل ایجاد شادی در مدارس

چگونگی ایجاد فضای شاداب در مدارس

تبیین اهداف برنامه درسی «مدرسه شاد» بر اساس آموزه های اسلامی

مقاله ( تاثیر گذاری فضای آموزشی در شادی و یاد گیری دانش آموزان)

نقش معلمان

نقش خانواده در شادی دانش آموزان

برای شادی های کودکان برنامه ریزی کنیم

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کلینیک قو سپید کنکور99 با ونوس قصه شب نقطه زن CONRAD - فلزیاب کنراد 09197977577 Rezaei Music نصب و راه اندازی ویپ - خدمات ویپ - پشتیبانی ویپ آپشن خودرو | گندم کار مینا جونی briaa0c casa charpa