زیباسازی و بهسازی فضای مدرسه: توسعه فضای سبز، ارتقای بهداشت و خدمات بهداشتی در مدرسه، توجه به ورزش و فضای تحرک و بازی.

بهبود روابط انسانی و فضای عاطفی مدارس: تغییر نگرش اولیا، مربیان و دانش آموزان از طریق جلب مشارکت آنان در اداره امور مدرسه.

ایجاد جو سازمانی مطلوب: احترام مدیر به کارکنان، تقویت روحیه کار گروهی و مشارکت، توجه به مشکلات افراد و انتظارات آنان، روابط حسنه افراد با یکدیگر، برگزاری جلسات مشترک با اولیا و مربیان و دانش آموزان، برگزاری جلسات و برنامههای غیررسمی با دانش آموزان.

اصلاح شیوه های مدیریت: مشارکت دانش آموزان و اولیا در اداره امور مدرسه، فعالسازی مجامع و تشکلهای دانشآموزی، بهرهگیری از مدیریت مشارکتی.

توسعه فعالیت های آموزشی و پرورشی با رویکردهای نوین: اهمیت دادن و توجه به ارزشیابی مستمر، فعالیتهای فرهنگی و هنری و فعالیتهای مکمل و فوق برنامه.

 

رضایی، موسی (1386). چگونه مدرسهای شاد داشته باشیم. چاپ اول. زنجان: نیکان کتاب.

 


مدرسه شاد . دانش آموزان بانشاط دانش ,آموزان ,فضای ,توجه ,مربیان ,افراد ,دانش آموزان ,توجه به ,برگزاری جلسات ,و دانش ,و فضایمنبع

عوامل ایجاد شادی در مدارس

چگونگی ایجاد فضای شاداب در مدارس

تبیین اهداف برنامه درسی «مدرسه شاد» بر اساس آموزه های اسلامی

مقاله ( تاثیر گذاری فضای آموزشی در شادی و یاد گیری دانش آموزان)

نقش معلمان

نقش خانواده در شادی دانش آموزان

برای شادی های کودکان برنامه ریزی کنیم

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

iransport تو بهترین خرید رو از ما داشته باش آشپزباشی Milaur home درب اتوماتیک , راهبند , درب اتوماتیک شیشه ای قیمت لوازم یدکی دامپتراک HD465 مامان و بابا و بچه‌ها بزرگترین وبلاگ آموزش شنا تکنولوژی سیب و دانش | مجله علمی، مطالب دانشگاهی، کمیک استریپ، گزارش کار، کتاب، جزوه، تکنولوژی