در دنیای صنعتي امروز  به دلیل پيچيده شدن روابط، ميزان فشارهاي رواني و ناكامي‌های افراد رو به افزوني گذاشته است. افراد ديگر به ي نيازهاي اوليه راضي نيستند و نيازهاي جديدي  پدید آمده است که ااقتضای زندگی در عصر کنونی است. از طرف دیگر به نظر می رسد که در افراد شاد، شكست­ها كمتر باعث بروز احساس منفي مي‌شود و حتی هر شكست پلی براي رسيدن به پيروزي تلقي مي­گردد. اما شادي، خصوصيتي است كه تحت تأثير ويژگي­هاي سرشتي و شخصيتي فرد قرار دارد و از طرف ديگر تحت تأثير تجارب و يادگيري نيز قرار دارد.

در واقع شادي همانند ثروتي است كه مي‌توان آن را از دست داد و يا از طریق آموزش بر آن افزود.  لذا آموزش روش­هاي افزایش شادي به اقشار مختلف جامعه ضروري به نظر مي‌رسد. در اين  نوشته اصول چهارده گانه برنامه آموزش شادی فوردایس توضیح داده شده است.


مدرسه شاد . دانش آموزان بانشاط افراد ,آموزش ,ديگر ,برنامه ,اصول ,نيازهاي ,از طرف ,قرار دارد ,است كه ,به نظر ,تحت تأثيرمنبع

عوامل ایجاد شادی در مدارس

چگونگی ایجاد فضای شاداب در مدارس

تبیین اهداف برنامه درسی «مدرسه شاد» بر اساس آموزه های اسلامی

مقاله ( تاثیر گذاری فضای آموزشی در شادی و یاد گیری دانش آموزان)

نقش معلمان

نقش خانواده در شادی دانش آموزان

برای شادی های کودکان برنامه ریزی کنیم

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تخفیف ویژه فروشگاه ساخت ویلا باران اینجا همه چی هست اعتبار سنجی freightتهران تک خرید اینترنتی اجاره انواع ماشین عروس لوکس مرکز خدمات تابلوسازی